تولید کلاه کتان نقابدار درجه ۱ ساده بعنوان یک محصول تبلیغاتی سازمانی و یک هدیه تبلیغاتی پر استفاده همیشه مورد انتخاب شرکت ها و سازمان ها بوده است. اگر کلاه مورد سفارش شما کیفیت بالایی داشته باشد تا چندین سال مورد استفاده مخاطبان شما قرار می گیرد.
خدمات چاپ شما روی کلاه کتان نقابدار درجه ۱ ساده با بهترین کیفیت گلدوزی انجام می گردد. این مورد به نسبت چاپ استیکر یا سیلک بسیار با کیفیت تر می باشد. در پروسه گلدوزی کلاه ، با ایجاد زیر سازی مناسب و و استفاده از سوزن ریز باعث ایجاد کیفیت بالای گلدوزی می گردد.
پارچه مورد استفاده در تولید کلاه کتان نقابدار درجه ۱ ساده ، فلامنت به انتخاب کارفرما متغییر می باشد. مزیت پارچه کتان ۱۰۰% نخ بودن و عدم حساسیت و تعریق می باشد. پارچه فلانت ۳۵% نخ و ۶۵% پلی استر می باشد . پارچه ویسکوز ۱۰۰% مواد مصنوعی می باشد .
فلش مموری ها دستگاه های الکترونیکی بسیار کوچکی هستند که به منظور ذخیره اطلاعات توسط کامپیوتر ها یا دیگر دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت عمده ای که این ابزار های ذخیره اطلاعاتی با انواع قدیمی تر دارند در این است که این دستگاه نیازی به یک منبع قوی برای دخیره سازی ندارند و قابل جدا شدن هستند.
در نتیجه اطلاعات موجود در این فلش ها را می توان به صورت جداگانه و مجزا از کامپیوتر ها به راحتی روی هر دستگاهی اجرا کرد. در نتیجه می توان گفت که بر خلاف زمان کمی که از ورود این دستگاه ها به بازار می گذرد، مزایا و کاربرد های فراوانی که این دستگاه های کوچک ذخیره اطلاعات دارند، آن ها را به یکی از پر طرفدار ترین ابزار های دیجیتال تبدیل کرده است.
فلش ها در حافظه های متفاوتی در بازار عرضه می شوند و می توان بر حسب نیاز آن ها را از کم ترین میزان حافظه تا بالاترین حافظه تهیه کرد. علاوه بر این این دستگاه های کوچک را می توان در طرح ها و ابعاد بسیار متفاوتی نیز تولید و خریداری نمود.
این تنوع در طراحی و میزان حافظه، فلش مموری ها را به عنوان یکی از بهترین محصولات به عنوان هدیه، خصوصا به عنوان هدایای تبلیغاتی دیجیتال تبدیل کرده است که شرکت های عرضه کننده متفاوت هدایای تبلیغاتی، از جمله گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو، آن ها را به عنوان هدایای تبلیغاتی تولید و عرضه می کنند.
اما پیش از این که در خصوص فلش ها و کاربرد و مزایای آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی توضیحات بیش تری را ارائه دهیم، مختصری در خصوص پیشینه و توسعه فلش های ذخیره اطلاعات توضیح دهیم و اطلاعاتی را در ارتباط با آن ها به دست بیاوریم.
در خصوص زمان اختراع فلش ها و فردی که برای اولین بار این دستگاه های کوچک و پر کاربرد را اختراع کرد باید بگوییم که، نخستین بار دکتر فوجیو ماسوکا، یک مخترع ابزار های مهندسی ژاپنی، در سال ۱۹۸۴ این دستگاه های کوچک را اختراع کرد.
در آن زمان دکتر ماسوکا برای شرکت توشیبا، یک شرکت فعال در زمینه تولید محصولات الکترونیکی، فعالیت می کرد. او در آن جا به دنبال کشف یک تکنولوژی جایگزین برای ابزارهای ذخیره داده های موجود مانند فلاپی ها، نوارهای مغناطیسی و مواردی از این حیث بود.
در ادامه دکتر فوجی، از اختراع خود در اجلاس نوآوری و اختراعات ابزار های الکترونیکی که در کالیفرنیا برگزار می شد، رونمایی کرد. پتانسیل و کارایی این ابزار ها مورد توجه شرکت اینتل قرار گرفت و به این ترتیب این شرکت دپارتمانی را با تمرکز بر SSD راه اندازی کرد. در نهایت در سال ۱۹۸۸، اولین فلش مموری وارد بازار شد.
در خصوص میزان پیشرفت و توسعه این دستگاه های کوچک الکترونیکی باید بگوییم که میزان توسعه و سابقه آن ها در مقایسه با دیگر دستگاه های الکترونیکی بسیار کوتاه تر است. این دستگاه ها توانسته اند در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه خود را در بین دیگر ابزار ها و دستگاه های الکترونیکی به دست بیاورند.
میزان رشد و توسعه فلش های ذخیره اطلاعاتی بسیار سرعت بالایی داشته است و همچنان نیز رو به پیشرفت است. یکی از نکات جالب توجهی که در خصوص نام گذاری این دستگاه ها وجود دارد، این است که نام فلش از آن جایی برای این دستگاه ها انتخاب شد که سرعت انتقال و ذخیره داده ها و در مقابل سرعت پاک سازی اطلاعات ذخیره شده در آن ها، به سرعت فلش زدن یک دوربین بود.
در ادامه فلش های جدید تر در سال ۱۹۸۹ توسط شرکت های سامسونگ و توشیبا تولید و به بازار عرضه شدند. پیشرفت این ابزار ها به نحوی بود که به تدریج فضای ذخیره سازی آن ها افزایش یافت و در طرح و مدل آن ها نیز تنوع ایجاد شد. علاوه بر این، به تدریج سرعت دستگاه ها در ذخیره سازی و همچنین پاک کردن اطلاعات افزایش چشمگیری پیدا کرد.
این پیشرفت خصوصا در دهه نود رشد بسیار چشمگیری داشت، به طوری که سرعت بی سابقه گسترش و کاربرد آن ها منجر به دستیابی به درآمدی در حدود ۱۷۰ میلیون دلار در سال ۱۹۹۱ شد. این درآمد در ادامه در سال ۱۹۹۲ به میزان ۲۹۵ میلیون دلار رسید. این رشد همچنان ادامه داشت تا جایی که در سال ۱۹۹۵، میزان درآمد حاصل از تولید و فروش فلش مموری ها به چیزی بالغ بر ۱٫۸ میلیارد دلار رسید.
گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو از سال 1389 شروع به فعالیت در حوزه هدایای تبلیغاتی نموده است و تا به امروز با تلاش شبانه روزی خود توانسته است به هزاران مجموعه خصوصی و دولتی کوچک و بزرگ خدمات رسانی کند.تخصص ما در تهیه و تولید انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. تیم مشاوران مجموعه گیفتو همیشه ملاک خدمات خود را مبنی بر کیفیت و رضایت مندی مشتریان نهاده است.
ما در مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو دقت، سرعت، صداقت و احترام به مشتریان را سرلوحه عملکرد سازمانی خود قرارداده ایم و در این مسیر رضایت خاطر و تایید مشتریان که بی شک با ارزشترین هدیه برای ماست را بدست آورده ایم.
به گفته حرفه ای های فروش، هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین روشها برای به دست آوردن لبخند مشتری و حفظ بازار است که باعث وفاداری مشتریان و کارکنان شرکت به برند شما می شود.هدایای تبلیغاتی گیفتو از سال ۱۳۸۹ در حوزه تبلیغات و اقلام تبلیغاتی شروع شده است و اکنون تبدیل به یک مجموعه فعال و پویا و مرجع آنلاین بررسی و عرضه هدایای تبلیغاتى خلاقانه شده که محصولات تبلیغاتی را با بهترین قیمت و کیفیت در سریعترین زمان برای مشتریان گرانقدر خود مهیا می نماید.
هدیه تبلیغاتی را نمیتوان محدود به گروه خاصی از محصولات کرد، هر محصولی که پیرامون شما هست یک هدیه تبلیغاتی می تواند باشد، وقتی شما یک شکلات یا ظرف یا دستگاه الکترونیکی می خرید که آرم یا برند شرکت سازنده را بر روی خود دارد شما یک محصول با برد تبلیغاتی را خریداری کردید، ولی چون بابت این محصول خودتان هزینه کرده اید و آن را خریداری کردید اطلاع واژه هدیه تبلیغاتی به آن زیاد درست نمی باشد.